Wednesday, June 3, 2009

Dulu, Kini, Selamanya..........ceWAH!!!


Entah kenapa aku ni suka sangat buat banyak mail account...hermm...

Baru-baru ni aku pun bertekadlah... Takmo dah wat account baru, aku cakap kat diri aku :$ Sibuk-sibuk sempat juga aku tengok email lama aku sejak SPM dulu (email setaun jagung). Tengok apa recent activity account tu. Kebetulan jumpalah! JUMPA APA?! Jumpalah salah satu blog lama aku. Sebenarnya sebelum ni dah banyak blog aku tulis (tahpapetahdiani). Memang karutmarut tol. Pastu pening pala nak ingat password. huhu. Al-maklumlah password semua beza-beza. Register baru, password baru.Bla...bla....bla.... Di pendekkan cerita => . Ni link blog yang aku cakapkan tadi. THISISWHATIWRITE.

Dulu rajin nak belajar fasal blog ni. Kawan aku, Mu****ad lagi semangat. Lepas SPM bosan-bosan je. Xde kerja. Aku tgh sibuk tanam anggur. Dia sempat sewa satu webhosting. Ada domain lagi. Taktaula online lagi ke tak web tu. Tadi aku cek dah takde dah. OK,bagi kawan-kawan yang tgh baca post ni, kalau minat internet, blogging, make money kat internet, or just anything related to the internet. Share la. ^_^ Kita boleh trade link. Aku baca post korang pula. Tinggalkanla nama anda dan sedikit intro di chat box yang disediakan.

Seperti dijanjikan, previous post aku, aku cakap nak update fasal strategy main mybrute.com kan? Buat masa ni aku busy sikit. Jadi maybe lambat sikit. Dah banyak data aku dapat semenjak register mybrute.com. Dari pengalaman aku hinggalah ke pengalaman member-member yang aku recruit.

That's all Thank you

And Cheese OUT!

0 commentos with nachos:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Copyright © 2009 Cheesywormhole | All rights reserved.