Wednesday, June 3, 2009

The Biggest Movie 2009 2010

Aiseh! Payah juga nak buat post ni. Post ni sebenarnye dah siap tapi tadi ada problem sikit. Habih! Hilang semua yang dah tulis. Adui, kena tulis lagi. TAKPER demi minat yang mendalam untuk menulis perkara-perkara yang tidak manfaat, aku tetapkan juga hatiku ini.Ayat yang ni lain dari before ni. Dah lupa tulis apa td.

Dalam berpuluh-puluh movie yang aku tengok, tak pernah satu pun aku buat review. So buat pertama kali pertama dalam hidup ku yang pendek ni. Nak juga la aku berkongsi sedikit pasal cerita yang aku tengok kat cinema. Supaya korang ready la juga, before nak beli tu. So nanti takderla rasa "ala, nyesal aku beli tiket citer ni, tak best lansung! baik aku tengok cerita XYZ tu. Berbaloi juga, ada azi* m.*sman berlakon..." Contoh la. Maybe tak pernah berlaku pada anda. Mana tahu esok lusa ke?

Jadi aku akan buat satu label baru dalam blog ni. Jeng.....jeng....jeng..... "Movies"!!!

Dalam post yang berlabelkan "Movies" ni, aku akan bagila serba sedikit review, komen busuk wangi dll. Aku takkan bagi Spoiler atau ending cerita tu. kecuali, kalau ada permintaan.hehe.OK, untuk 1st post label Movies ni,tengok dulula poster cerita-cerita yang akan datang :




Ironman 2



G-Force



Final Destination



Transformer 2



Spiderman 4







G.I Joe
= ) Enjoy the movie!

That's all Thank you

And Cheese OUT!

0 commentos with nachos:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Copyright © 2009 Cheesywormhole | All rights reserved.