Monday, June 22, 2009

Just ME edisi Tipah Tertipu!!!


Tipah tertipu!!! Tuje la ungkapan aku rase paling sesuai untuk Ash haritu. Sebab last week hari selasa malam rabu ,Ash dijemput ke kenduri kahwin kakak Jimm*. Ash pergi skali dgn kawan. Sorang drebar,sorang lagi bonzer. Jauh tu kitorg berjln dr Bangi ke Shah Alam! Pulak kitorang xkenal sangat jln kat Shah Alam tu. Sumer one way jer. Pelik jg Shah Alam ni, saper la arkitek bandar diorang?! Serius payah kitorang nak sampai kat destinasi tu. Pastu lepas dah sesat baghat. Kitorg di Call oleh penjemput si mamak bernama J*mmy (bukan nama sebenar).
Mamak ni bukan sebarang mamak ,die ckp dah mcm keling aku ckp kau. Dia ckp jumpa kat McD. OKla. Jumpa McD.

SKKkkrrreeettttt!!! Sampaila Kat Wisma ******. Sebelah McD tu. [8.16pm]

Dah sampai Ash dgn kwn2 excited la. Dah pulak kitorg ni lapar. Simpan perut la katakan ,ingat nak pelahap nasi minyak. Dengan keadaan kelam kabut mamak ni pon cepat2 suruh kitorg naik. Dia ckp kitorg lambat. Aku pon naikla atas. Boleh tahan ramai juga org. Sumer org pakai baju hitam kecuali aku ngan member aku ni. Malu juga la, ingat salah event ke apa. Macam org kristian mati sumer pakai baju hitam. Takut aku. Perut dah menyanyi dah . Xperla masuk la....Cis! bedebah anak mamak ni...ciput hamsap punya keling! Rupanya Tipah diTIPU da!!!

Rupanya ada function company MLM. taik betul!Memang panas la time tu aku ckp kau. Sebab member yang ajak . Buat baik jela.

Dahla masing2 penipu kat event tu . Dr MC sampaila ke leader2 diorg.
Bukanla nak kutuk tp dah memang. Sory ye. MC kate "sabar2 lagi 5 minit nak start". Lepas 5 minit." Sabar ye lagi 10 minit start". lepas 10 minit kemudian......Pendekkan citer dekat 35 minit jugala tunggu nak start.Perut apa citer? Perut jgn ckpla,Hati jgn tanyala.....Last2 dgr punya dgr. Dalam seminar tu karaoke pon ada jg... Leader lidi yg kat depan mcm retarded sikit, terjerit terlalak sembelit...Ash fahamla mereka ni. Kalau org mcm kita better diam je, nnt kita pon berjangkit ke-retarded-an tu.[tambahtolak 12.00a.m]Habis! yeyeye XD

Eh, belum lagi! =( Pastu bw pulak kat Restoran Hakim (memang nama sebenar). Nasib baik belanja makan Kat tempat makan kena closing lagi. Siap tukar2 org nak convince kitorg nie. 5 org bersilih2 ganti untuk convincekan hati yg pilu ni.huhu. Panas beb time tu. Bkan nak pujuk atau minta maaf. Biasala org melayu...eh bukan2 melayu mix.sory2. Last2 bonzer aku dah bosan time tu, dah tambahtolak 1.45 a.m. Diorang plak main kutuk2 Universiti kitorg ,pulak tu sama kan org dgn kambing kalau xjoin peluang diorng tunjuk. KEPLA HOTAK DEPA! Bonzer aku panas time die kutuk Uni.Die dah hentak2 kaki kat si drebar kitorg. Penyampai yg gay tu ckp xnak sambung blaja sbb dah kaya.Hahaha. Ikut kaula.nanti dah bodoh mcm kambing jgn menyesal.umur die baru 19tahun. Banyak jg la aku nampak kelemahan dan kebodohan diorg ni. Tp ckp punya semangat! Akhir kalam kitorg dah cranky sgt,ngantuk...Si bonzer bgn terus blah.Kitorg pon follow. B4 nak blah dah kena halau senanye dgn si Edd*e (bukan nama sebenar). Time tu aku mmg fuh berapi. Aku ni penyabar dan professional orgnye. Bio jela si retard dan akan2nye begitu.Kita jgn jd mcm mereka.

Kesimpulan dr cerita nie. Kalau nak ajak bisnes tu professional la sikit. Jangan tipu org.

Aku tidak berkompromi dgn CONMEN.
Aku hanya berurusan dgn BUSINESSMEN.

0 commentos with nachos:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Copyright © 2009 Cheesywormhole | All rights reserved.